Plata se poate face:
Recomandăm plata cu cardul: știai că plătind cu cardul bancar, contribui la reducerea emisiilor de carbon? Protejează natura și alege plata cu cardul iar noi te răsplătim cu 4lei, mai puțin la costul de transport!
Da, plata este sigură, fiind procesată în deplină siguranță de procesatorul de plăți român MobilPay (Netopia Payments).
NU stocăm nici un fel de date si nici nu oferim posibilitatea de a salva cardul în cont.
Fiindcă plata la curier/ramburs presupune o taxă în plus percepută de firma de curierat.
Nu, nu este nevoie sa ai un cont pe Bootic.ro pentru a pune o comandă.
Cu toate acestea, recomandăm ca în momentul plasării comenzii să îți creezi unul pentru a putea avea acces la toate facilitățiile site-ului, reduceri exclusive pentru utilizatori și alte promoții.
Dacă lipsește un produs:
Te rugăm să ne contactezi imediat prin pagina de contact sau telefonic.
Dacă lipsesc accesorii:
Confirmă lista accesoriilor pe care trebuia să le primești:
Dacă ai parcurs pașii de mai sus, însă fără rezultat, te încurajăm să completezi acest formular selectând tipul solicitării Produs / comandă și motivul împreună cu detaliile specifice situației tale sau telefonic.
Când primești coletul, asigură-te că acesta este în stare bună. Dacă, coletul este în stare bună și totuși ai constatat că produsul are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) , te rugăm să ne transmiți acest lucru prin intermediul formularului de contact sau telefonic.
Vei fi contactat ulterior pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului, respectiv pentru a îți rambursa contravaloarea acestuia, în situația în care l-ai achitat deja.
Factura este trimisă în mod automat pe adresa de email pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. Factura se trimite doar în format electronic direct de către softul de facturare.
În caz ca observați greșeli pe factură sau nu ați primit-o pe adresa de e-mail, ne puteți contacta telefonic.
Îl poți returna în termen de 14 zile de la data livrării. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur.
Costul returului este egal cu costul unui transport normal (vezi transport și plată)
Citește mai multe despre retur pe pagina de retur.
Dacă nu ești mulțumit de produsul pe care l-ai comandat și acesta se încadrează în termenele & condițiile de retur, stai fără griji, îl poți returna și poți alege:
De regulă, nu, însă, in cazul în care adresa este greșită, incompletă sau alte situații, vă contactăm telefonic.
In funcție de modalitatea de livrare pentru care ai optat la plasarea comenzii, acesta este trimis prin curier sau la locker (EasyBox).
Costul unei livrări începe de la 9.99lei*
*Costul livrării depinde de modul de livrare (EasyBox sau curier), plată (card sau ramburs) și locație. Vezi detalii în secțiunea transport si plată
De regulă, produsele comandate până la ora 14:30 ziua curentă, se expediază în aceeași zi cu excepție* zilele de weekend și sărbători legale.
*sunt cazuri în care expediem și sâmbăta.
De regulă, produsele ajung la tine între 18 și 48 de ore dar pot exista și întârzieri (în funcție de localitate, curier, condiții meteo, etc.)
Daca apar întârzieri, vă rugăm să ne contactați pentru a verifica situația.
Alte detalii:
Da, toate comenzile plasate la adresa dvs., beneficiază de deschidere pachet în fața curierului, în mod gratuit.
Dacă ai optat pentru creare cont la momentul comenzii, poți verifica acest lucru în contul tău.
Daca nu ai optat pentru creare cont, accesează urmăreste comanda (aici se poate verifica doar statusul comenzii)
Pentru verificarea expediției (AWB-ul), se verifică pe site-ul curierului cu numărul de AWB primit pe email. Numărul de AWB și link spre urmărire pachet, se primește automat pe mail după generarea lui de către noi în platforma curierului.
În e-mailul, „AWB pentru comanda ta” sunt atât numărul de AWB cât și link-uri directe spre verificare status.
Atenție: de la generarea AWB-ului până la predarea pachetului la curier, pot trece câteva ore.
Conturile se creează la momentul plasării unei comenzi doar dacă bifezi opțiunea „Creează în mod automat, un cont pe Bootic!„
Ți-ai uitat parola? Nu-i nimic! O poți reseta oricând folosind funcția de „reseteaza parola” din pagina de autentificare
Poți oricând să îți ștergi accesând contul meu
De reținut! O dată șters contul, șe sterg și toate informațiile, inclusiv comenzile plasate, iar recuperarea lui, nu este posibilă!
Suntem niște tineri antreprenori din România care prin intermediul site-ului bootic.ro vă oferim cele mai bune produse raportate la calitate vs. preț.
Suntem: Cătălina, Raul și „șeful mare”… Nero (un băiețel bălos cu botul negru) căruia ii se mai spune și bootic sau bubu.
Bootic.ro este deținut de:
SC Bootic Negru SRL
Pe lângă site-ul nostru, le poți găsi pe eMag, Vivre și Elefant.