Nici un produs în coș.
Întoarce-te la MagazinLivrare de la 8.99lei (EasyBox) / 14.5lei (acasa)
Nici un produs în coș.
Întoarce-te la MagazinLivrare de la 8.99lei (EasyBox) / 14.5lei (acasa)
Plata se poate face prin următoarele modalități:
Pentru plata ramburs/la curier sau plata la EasyBox se percepe o extra-taxă de 4lei.
Recomandăm plata cu cardul, Apple Pay sau Google Pay: știai că plătind cu cardul bancar, contribui la reducerea emisiilor de carbon? Protejează natura și alege plata cu cardul iar noi te răsplătim cu 4lei, mai puțin la costul de transport!
Da, plata este sigură, fiind procesată în deplină siguranță de procesatorul de plăți român MobilPay (Netopia Payments) sau la alegere, prin Stripe.
NU stocăm nici un fel de date si nici nu oferim posibilitatea de a salva cardul în cont.
Fiindcă plata la curier/ramburs presupune o taxă în plus percepută de firma de curierat.
În coșul de cumpărături sau în pagina de finalizare comandă există, după caz*, un buton „Apple Pay’ sau „Google Pay”
*Depinde ce folosiți când plasați comanda. De ex. dacă folosiți un device Apple și browserul Safari apare Apple Pay, însă dacă folosiți Chrome, apare Google Pay
Nu, nu este nevoie sa ai un cont pe Bootic.ro pentru a pune o comandă.
Cu toate acestea, recomandăm ca în momentul plasării comenzii să îți creezi unul pentru a putea avea acces la toate facilitățiile site-ului, reduceri exclusive pentru utilizatori și alte promoții.
Dacă lipsește un produs:
Te rugăm să ne contactezi imediat prin pagina de contact sau telefonic.
Dacă lipsesc accesorii:
Confirmă lista accesoriilor pe care trebuia să le primești:
Dacă ai parcurs pașii de mai sus, însă fără rezultat, te încurajăm să completezi acest formular selectând tipul solicitării Produs / comandă și motivul împreună cu detaliile specifice situației tale sau telefonic.
Când primești coletul, asigură-te că acesta este în stare bună. Dacă, coletul este în stare bună și totuși ai constatat că produsul are un defect fizic (este lovit, zgâriat, fisurat, ciobit, spart) , te rugăm să ne transmiți acest lucru prin intermediul formularului de contact sau telefonic.
Vei fi contactat ulterior pentru a stabili detaliile de înlocuire a produsului, respectiv pentru a îți rambursa contravaloarea acestuia, în situația în care l-ai achitat deja.
Factura este trimisă în mod automat pe adresa de email pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. Factura se trimite doar în format electronic direct de către softul de facturare.
În caz ca observați greșeli pe factură sau nu ați primit-o pe adresa de e-mail, ne puteți contacta telefonic.
Îl poți returna în termen de 30 zile de la data livrării. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de retur.
Citește mai multe despre retur pe pagina de retur.
Dacă nu ești mulțumit de produsul pe care l-ai comandat și acesta se încadrează în termenele & condițiile de retur, stai fără griji, îl poți returna și poți alege:
De regulă, nu, însă, in cazul în care adresa este greșită, incompletă sau alte situații, vă contactăm telefonic.
Confirmarea plasării comenzii se face printr-un email pe adresa de e-mail completată în momentul comenzii și ocazional, prin SMS.
In funcție de modalitatea de livrare pentru care ai optat la plasarea comenzii, acesta este trimis prin curier sau la locker (EasyBox).
Costul unei livrări este cuprins între 8.5lei și 18.5lei sau 0 lei, după depășirea pragului de gratuitate.
Exemple:
*Costul livrării depinde de modul de livrare (EasyBox sau curier), plată (card sau ramburs) și locație. La plata ramburs, se adaugă 4lei taxă ramburs. Vezi detalii în secțiunea transport si plată
De regulă, produsele comandate până la ora 14:30 ziua curentă, se expediază în aceeași zi cu excepție* zilele de weekend și sărbători legale.
*sunt cazuri în care expediem și sâmbăta.
De regulă, produsele ajung la tine între 20 și 48 de ore dar pot exista și întârzieri (în funcție de localitate, curier, condiții meteo, etc.)
Daca apar întârzieri, vă rugăm să ne contactați pentru a verifica situația.
Alte detalii:
Da, toate comenzile plasate la adresa dvs., beneficiază de deschidere pachet în fața curierului, în mod gratuit.
La Bootic plătești după ce deschizi coletul și te asiguri că ai primit produsul comandat, în stare perfectă. Serviciul „Deschiderea coletului la livrare” este disponibil pentru toate produsele și este valabil atât pentru persoanele fizice, cât și pentru persoanele juridice.
Cum funcționează serviciul?
În momentul primirii comenzii poți solicita curierului deschiderea coletului pentru a verifica starea produsului/produselor.
Acest serviciu iți oferă doar posibilitatea de a verifica dacă produsul se prezintă în stare perfectă, nu și posibilitatea de a verifica tehnic (testa/proba) produsul.
Daca în urma deschiderii coletului constați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare și prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, iți recomandăm să refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi un proces verbal de constatare, în prezenta curierului, în momentul livrării. Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Dacă ai achitat comanda online și in urma deschiderii coletului ai decis returnarea produsului, suma achitata online va fi restituită în contul din care ai efectuat plata, în cel mai scurt timp.
În cazul comenzilor ce conțin mai multe produse, dacă în urma deschiderii coletului/coletelor la livrare constați că unul dintre produse nu se află în stare perfectă și decizi refuzarea acestuia, procedura implică returul întregii comenzi, implicit a tuturor produselor livrate.
Easybox este cea mai nouă opțiune de livrare pentru comenzile tale. Produsele dorite sunt livrate într-un locker securizat, disponibil nonstop în mai multe puncte de ridicare din toată țară.
Condiții de livrare la easybox:
Ce trebuie să faci pentru a beneficia de acest serviciu:
Adaugă produsele în coș și procesul de finalizare comandă selectează modalitatea EasyBox/Locker, alege un Easybox dintre punctele de livrare din listă/hartă.
Când comandă ta ajunge în locker, vei primi de la Sameday un e-mail cu un cod QR și un SMS cu codul PIN.
Ai 36 de ore să ridici produsele, cu excepția comenzilor livrate vineri (72 ore ) și sâmbătă (48 ore).
Scanarea codului QR sau introducerea codul PIN la punctul de ridicare va duce la deblocarea compartimentul în care se află coletul.
Dacă ai optat pentru creare cont la momentul comenzii, poți verifica acest lucru în contul tău.
Daca nu ai optat pentru creare cont, accesează urmăreste comanda (aici se poate verifica doar statusul comenzii)
Pentru verificarea expediției (AWB-ul), se verifică pe site-ul curierului cu numărul de AWB primit pe email. Numărul de AWB și link spre urmărire pachet, se primește automat pe mail după generarea lui de către noi în platforma curierului.
În e-mailul, „AWB pentru comanda ta” sunt atât numărul de AWB cât și link-uri directe spre verificare status.
Atenție: de la generarea AWB-ului până la predarea pachetului la curier, pot trece câteva ore.
Conturile se creează:
Ți-ai uitat parola? Nu-i nimic! O poți reseta oricând folosind funcția de „reseteaza parola” din pagina de autentificare
Poți oricând să îți ștergi accesând contul meu
De reținut! O dată șters contul, șe sterg și toate informațiile, inclusiv comenzile plasate, iar recuperarea lui, nu este posibilă!
Suntem niște tineri antreprenori din România care prin intermediul site-ului bootic.ro vă oferim cele mai bune produse raportate la calitate vs. preț.
Suntem: Cătălina, Raul și „șeful mare”… Nero (un băiețel bălos cu botul negru) căruia ii se mai spune și bootic sau bubu.
Bootic.ro este deținut de:
SC Bootic Negru SRL
Pe lângă site-ul nostru, le poți găsi pe eMag (RO/HU/BG), Vivre și Elefant.